مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-10حوادث

دستگیری سارقان خانه باغ ,و ساختمان های نیمه کاره در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری دو سارق و کشف 3 فقره سرقت از خانه باغ ها در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن رفیعی فرمانده انتظامی شهرستان میانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ های روستای ایشلق، رسیدگی به این موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی ایشلق قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بودند، افزود: متهمان در بازجویی های تکمیلی و مواجه با ادله پلیس، به 3فقره سرقت از خانه باغ های حوزه استحفاظی پاسگاه ایشلق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست : تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آن ها را در محلی امن قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان خانه باغ ,و ساختمان های نیمه کاره در میانه

دستگیری سارقان خانه باغ ,و ساختمان های نیمه کاره در میانه