مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-16اقتصادي

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور


واردات محصولاتی که در کشور تولید می شوند نباید انجام شود البته در کشور مافیای واردات محصولات وجود دارد اما با باید از واردات بی رویه جلوگیری شود چراکه این کار ضربات بزرگی به تولید کشور وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید ابراهیم رییسی عصر امروز در جمع نخبگان و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: ما در کشور باید از علم، دانش و ظرفیت های موجود بهره ببریم و با زنده کردن دانایی و توانایی ها محصولات با کیفیت تولید کنیم تا به این وسیله نیاز کشور رفع و زمینه برای تجاری سازی محصولات فراهم شود.

رییس جمهور با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: توجه به اقتصاد دیجیتال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع در تمامی حوزه های اقتصادی باید دانش به روز به کار برده شود و تحقق این موضوع نیز در گرو این است که دانشگاه در کنار اقتصاد، صنعت و کشاورزی قرار گیرد.

استقلال اقتصادی کشور تنها با کار جهادی میسر می شود وی افزود: عجین شدن علم، دانش و فناوری با تولید در تمامی عرصه ها می تواند موجب کاهش هزینه و افزایش محصول شود همچنین کیفیت محصولات نیز متفاوت خواهد شد، استقلال اقتصادی کشور تنها با کار جهادی میسر می شود و در این مسیر باید از ظرفیت دانشمندان به ویژه جوانان به خوبی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور

تأکید رییس جمهور بر لزوم مقابله با مافیای واردات در کشور