مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-30اقتصادي

آغاز فاز دوم خرید برنج کشاورزان در بابل


رییس اتحادیه صنایع تبدیلی و غذایی مازندران گفت: در فاز دوم طرح خرید مستقیم برنج از کشاورزان از 24 مهرماه تاکنون هزار و 500 تن برنج از کشاورزان خریداری شد.

- ایسنا/مازندران رییس اتحادیه صنایع تبدیلی و غذایی مازندران گفت: در فاز دوم طرح خرید مستقیم برنج از کشاورزان از 24 مهرماه تاکنون هزار و 500 تن برنج از کشاورزان خریداری شد.

سید تقی جعفریان امروز، 8 آبان ماه در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از استاندار مازندران و فرماندار بابل در پیگیری و رفع موانع پیش رو شرکت های خریدار، اظهار کرد: در این راستا قرارداد همکاری با شرکت طبیعت منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فاز نخست خرید برنج تاکنون این شرکت پنج هزار تن از کشاورزان خریداری کرده است، تصریح کرد: مدت زمان پرداخت به کشاورزان 10 تا 12 روز به صورت کاملا نقدی است که تاکنون 80 درصد پرداخت شده است.

رییس اتحادیه صنایع تبدیلی و غذایی مازندران با اشاره به اینکه بیشتر از قیمت بازار از کشاورزان برنج خریداری می کنیم، گفت: برنج طارم را به مبلغ کیلویی 60 هزار تومان از کشاورز خریداری می شود.

این مسئول خواستار رفع مشکل نقدینگی شرکت های سرمایه گذار در بخش کشاورزی شد و تصریح کرد: این شرکت ها تمام اعتبار و آبروی خود را برای حمایت از دولت هزینه کردند و انتظار دارند دولت نیز در کنار آنها برای رفع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم خرید برنج کشاورزان در بابل

آغاز فاز دوم خرید برنج کشاورزان در بابل