مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-03سياسي

نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ‎ها برای رصد تهدیدات نوین هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، - رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: برای مقابله با ظهور انواع نظریه های علمی تهدیدزا در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، نیازمند استفاده از ظرفیت مراکز علمی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش پدافند غیرعامل با حضور سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، جمعی از مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و دانشجویان و دانش پژوهان حوزه پدافند غیرعامل در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

سردار جلالی در این همایش در سخنانی به تبیین نقش آموزش و پژوهش در موضوع پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار داشت: در یک نگاه کلی می توان، پدافند غیرعامل را به اکوسیستمی با 10 جز مورد بررسی قرار داد که اولین جز آن، مدیریت، فرماندهی و برنامه ریزی و کنترل است که به عبارتی هسته مغز افزاری موضوع پدافند غیرعامل محسوب می شود.

وی ادامه: با توجه به اینکه تهدیدات انسانی و دانش پایه که موضوع پدافند غیرعامل است، هر دو علمی محسوب می شوند به طور مرتب تغییر می کنند و این تغییرات ایجاب می کند که این تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ‎ها برای رصد تهدیدات نوین هستیم

نیازمند استفاده از ظرفیت دانشگاه ‎ها برای رصد تهدیدات نوین هستیم