مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-31اقتصادي

ساخت و نگهداری 124 کیلومتر محور روستایی در چهارمحال و بختیاری


معاون فنی و ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری 58 کیلومتر راه روستایی احداث و 66 کیلومتر روکش آسفالت و نگهداری در راه های فرعی و روستایی استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید مهدی مرتضوی زاده گفت: اهدافی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری برای اداره کل چهارمحال و بختیاری تعیین کرده است تحقق 30 کیلومتر ساخت و روکش آسفالت و نگهداری راه های روستایی است که در عملکرد 6 ماهه بیش از این هدف اجرا شده است.

معاون فنی و ساخت و توسعه راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه امسال نیز در حوزه اعتبارات افزایش خاصی نداشتیم اما در عملکرد پیشرفت قابل توجه ای رخ داده و در این مدت 58 کیلومتر راه روستایی احداث و 66 کیلومتر روکش آسفالت و نگهداری در راه های فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال 20 تا 30 کیلومتر به مقدار روکش آسفالت و 12 کیلومتر به مقدار ساخت راه های فرعی و روستایی اضافه شود.

مرتضوی زاده بیان داشت: این میزان عملیات در سال 1400 شامل 16 کیلومتر ساخت و 17 کیلومتر روکش آسفالت و نگهداری و در سال 1401 نیز شامل 27 کیلومتر ساخت و 50 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و نگهداری 124 کیلومتر محور روستایی در چهارمحال و بختیاری

ساخت و نگهداری 124 کیلومتر محور روستایی در چهارمحال و بختیاری