مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-15سياسي

خون شهدا پرچم فلسطین را جهانی کرد


فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به عملیات مقتدرانه طوفان الأقصی در غزه گفت: اکنون پرچم مظلومیت فلسطین در تمامی کشورهای مسلمان جهان و حتی کشورهای غربی بر افراشته شده و این از ثمره خون پاک شهدا است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان های ویژه فراجا، پیش از ظهر امروز در مراسم پنجمین یادواره سرداران و یک هزار و 322 شهید یگان ویژه فرجا در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه ثمره ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس اکنون در محورهای مقاومت نمایان شده است، اظهار کرد: گروه مقاومت حماس و جهاد اسلامی با چندین هزار نیرو در غزه با عملیات طوفان الأقصی چنان اقتداری از خود نشان دادند که خواب را از رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین و غزه با تبعیت از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با خون خود در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند، افزود: اکنون پرچم مظلومیت فلسطین در تمامی کشورهای مسلمان جهان و حتی کشورهای غربی بر افراشته شده و این از ثمره خون پاک شهدا است .

  فرمانده یگان های ویژه فراجا با بیان اینکه امام خمینی(ره) نجات بخش ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به جان حکومت حاکمان ستمگر در مسیر تاریکی، ظلمت و وابستگی در دوران پهلوی حرکت می کرد ولی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا پرچم فلسطین را جهانی کرد

خون شهدا پرچم فلسطین را جهانی کرد