مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:152023-10-23پزشكي

قناعتی: اسراییل هرکاری کند بازنده خواهد بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اسراییل هرکاری کند حتی اگر نیمی از غزه را بگیرد و دو میلیون نفر آن را شهید کند باز هم بازنده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اجتماع بزرگ دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، محمد حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و  محمد حسین نیکنام مشاور وزیر بهداشت در امور بین الملل برگزار شد.

  در ابتدا محمد حسین نیکنام مشاور وزیر بهداشت در امور بین الملل در واکنش به حملات رژیم صهیونیست اسراییل به غزه گفت: رفتار مردم فلسطین در مقابل اشغال و تجاوزات رژیم اسراییل مظهر کامل حق ذاتی و دفاع مشروع است.

این عمل جزیی از موازین حقوقی بین المللی و انسانی است.

  وی در ادامه بیان کرد: رفتار رژیم اسراییل علیه مردم فلسطین از جمله در بمباران بیمارستان ها و مناطق مسکونی، نقض آشکار به تمامی اصول بین الملل از جمله نقض ممنوعیت استفاده از زور مندرج در بند چهار ماده منشور ملل متحد و تعهدات عام الشمول، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه است.

   نیکنام در خصوص تجمع دانشجوهای بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این تجمع اعتراض آمیز تلاشی برای فریادی علیه این همه ظلم و ستم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قناعتی: اسراییل هرکاری کند بازنده خواهد بود

قناعتی: اسراییل هرکاری کند بازنده خواهد بود