مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-01سياسي

تحول در سیمای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای پروژه پل معلق و پل قوسی


بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای دو پروژه پل معلق و پل قوسی به عنوان بزرگترین پل قوسی کشور دچار تغییر و تحول زیادی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کردشگری یکی از محورهای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهرستان های بویراحمد و دنا است و همت دولت سیزدهم هم توسعه زیرساخت های گردشگری این استان است.

در دولت مردمی آیت الله رییسی قرار است تحولات عظیمی در زیرساخت های گردشگری این استان رخ دهد که احداث بزرگترین پل قوسی کشور به نام پل سردار شهید نجفی در شهر سی سخت و پل معلق منطقه گردشگری تنگ مهریان گویای این مهم است.

  به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همکاری وزارت دفاع در حال تجهیز کارگاه پل عظیم و بزرگ قوسی سی سخت به طول 325 متر به عنوان بزرگترین پل قوسی کشور هستیم که مسیر سی سخت نیازمند جابه جایی است و ممکن است روند ساخت پل قوسی در این منطقه سه سال به طول انجامد.

سید علی احمدزاده با بیان اینکه اجرای این پروژه ها فرصت بزرگ و کم نظیری برای گردشگری سی سخت ایجاد خواهد کرد و دولت مصمم به نتیجه رساندن این پروژه ها است، گفت: دولت سیزدهم جمعا 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل ها، تونل ها و عملیات بهسازی در شهر سی سخت در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در سیمای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای پروژه پل معلق و پل قوسی

تحول در سیمای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای پروژه پل معلق و پل قوسی