مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-11فرهنگي

سی وسومین دوره تئاتر خراسان شاهد حضور 3 نسل متفاوت است


دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی: در این دوره از جشنواره 11 اثر از تئاتر صحنه ای و 11 اثر از تئاتر خیابانی برگزیده شده اند و حضور 3 نسل متفاوت از تئاتر خراسان رضوی را در این دوره از جشنواره شاهد خواهیم بود.

- محمد جهانپا امروز، 20 آبان ماه، در نشست خبری سی سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی که در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی از 20 تا 23 آبان ماه برگزار می شود.

حدود 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و از میان این آثار که مورد قضاوت قرار گرفته 11 اثر در بخش صحنه ای و 11 اثر در بخش خیابانی برگزیده شده است.

از میان این 100 اثر حدود 46 اثر از مشهد و الباقی از شهرستان های استان دریافت شده است.

وی در خصوص هیات داوران این جشنواره گفت: داوری این 100 اثر و برگزیدن 22 اثر به کمک سیدجواد اشکذری، رضا حسن زاده و مصطفی یوسف زاده صورت گرفته است.

در دبیرخانه جشنواره طی 3 روز پذیرای 400 هنرمند هستیم که حدود 120 نفر آن ها از شهرستان های مجاور مشهد برای اجرا در مشهد حضور پیدا می کنند.

جهانپا در خصوص بازگشت تئاتر خیابانی تصریح کرد: پس از سالیان متمادی که بخش مسابقه تئاتر خیابانی از تئاتر استانی حذف شده بود و تنها در مرحله کشوری برگزار می شد، از امسال دوباره این شوق به هنرمندان تئاتر بازگشته است و در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وسومین دوره تئاتر خراسان شاهد حضور 3 نسل متفاوت است

سی وسومین دوره تئاتر خراسان شاهد حضور 3 نسل متفاوت است