مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-30حوادث

تصادف دو دستگاه اتوبوس درون شهری در مشهد


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد بین شیخ صدوق 2 و 4 با هم برخورد داشتند که 20 نفر مصدوم شدند اما حال همه مصدومان خوب است.

- رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد تصادف دو دستگاه اتوبوس درون شهری در مشهد ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد بین شیخ صدوق 2 و 4 با هم برخورد داشتند که 20 نفر مصدوم شدند اما حال همه مصدومان خوب است.

سرهنگ علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تصادف دو دستگاه اتوبوس درون شهری اظهار کرد: دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد بین شیخ صدوق 2 و 4 با هم برخورد داشتند.

وی بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس داخل ایستگاه در حال سوار و پیاده کردن مسافر بود که اتوبوس دوم به علت استفاده از تلفن همراه و عدم توجه به جلو با پشت اتوبوس متوقف شده برخورد می کند.

رحیمی افزود: در اثر این برخورد 20 نفر مصدوم می شوند که 10 نفر به بیمارستان امدادی و 10 نفر به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل شدند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی ادامه داد: حال همه مصدومان خوب است و هیچ کدام وضعیت وخیمی ندارند اما نیاز بوده در بیمارستان معاینه و در صورت نیاز بستری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف دو دستگاه اتوبوس درون شهری در مشهد

تصادف دو دستگاه اتوبوس درون شهری در مشهد