مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-30اجتماعي

مدیریت بحران آب نیازمند نگاه فرا بخشی است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: مدیریت بحران آب در منطقه کاشان نیازمند نگاه فرابخشی است، برای جلوگیری از ورود به شرایط بحرانی مدیریت منابع آبی باید در رأس همه مدیریت ها قرار گیرد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: مدیریت بحران آب در منطقه کاشان نیازمند نگاه فرابخشی است، برای جلوگیری از ورود به شرایط بحرانی مدیریت منابع آبی باید در رأس همه مدیریت ها قرار گیرد.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هرسال با پایان فصل گرما و عبور از شرایط بحرانی موضوع آب به فراموشی سپرده می شود، در حالی که باید هر لحظه مراقب وضعیت منابع آبی منطقه کاشان باشیم تا مبادا اقداماتی انجام شود که شرایط را از این که هست، بحرانی تر کند.

وی تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب بر اساس قانون وظیفه تامین آب آشامیدنی مردم را بر عهده دارد و اجرای این مأموریت سازمانی، گاهی نیازمند بسترها و اقداماتی است که از اختیار این شرکت خارج است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، تصریح کرد: منابع آبی منطقه کاشان باید مدیریت شود تا آبی برای تأمین آب آشامیدنی وجود داشته باشد، اما از نظر قانونی شرکت آب و فاضلاب از این اختیار برخوردار نیست که بتواند برای این موضوع سیاست گذاری کند و یا اینکه در این حوزه از ابزارهای نظارتی برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران آب نیازمند نگاه فرا بخشی است

مدیریت بحران آب نیازمند نگاه فرا بخشی است