مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-14سياسي

سرقت و نزاع بیشترین جرائم در کرمان را تشکیل می دهند


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: سرقت و نزاع بیشترین جرائم در شهرستان کرمان را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی پورامینایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت بالاترین آمار پرونده ها در شهرستان کرمان را دارد.

وی بیان داشت: 50 درصد پرونده های تشکیل شده در شهرستان کرمان سرقت است در صورتی که 27 دستگاه و سازمان نقش مستقیم در پیشگیری از سرقت دارند و 277 وظیفه توسط شورای امنیت کشور برای این سازمان ها مشخص شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: بسیاری از موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبدیل به مسائل امنیتی می شود و ما باید مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهیم و نگذاریم این اتفاق بیفتد.

پورامینایی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حاشیه شهر کرمان در حال انجام است، عنوان کرد: 2 کلانتری در این مناطق راه اندازی می کنیم.

وی ابراز داشت: با وجود تلاش هایی که انجام می دهیم اما با 4 درصد افزایش سرقت در شهرستان کرمان مواجه هستیم و این در حالی ست که زمینه های سرقت هر روز بیشتر می شود و سرقت خرد 4 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان یادآور شد: 123 طرح اجتماعی در زمینه های مختلف ازجمله پیشگیری از سرقت، برخورد با خرده فروشان موادمخدر، دستگیری معتادان و جمع آوری سلاح و مهمات طی سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت و نزاع بیشترین جرائم در کرمان را تشکیل می دهند

سرقت و نزاع بیشترین جرائم در کرمان را تشکیل می دهند