مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-09اقتصادي

حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی


رییس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از خرید بیش از 90 قلم کالا از شرکت های دانش بنیان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ 129 میلیارد ریال بوده است.

- ایسنا/ایلام رییس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از خرید بیش از 90 قلم کالا از شرکت های دانش بنیان در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ 129 میلیارد ریال بوده است.

منوچهر کرمیان در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیش از 72 درصد کالاهای خریداری این پالایشگاه از شرکت های داخلی بوده و در نیمه نخست امسال بیش از 108 تقاضا از سوی واحدهای متقاضی به این واحد ارجاع شده که ارزش ریالی آن به مبلغ بیش از 330 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی مزایده اقلام ضایعاتی، مازاد و مستعمل به تعداد 4 مورد به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال بوده است، گفت: ورود 438 قلم کالا در قالب 139 سند رسید کالا و خروج یک هزار و 17 قلم کالا در قالب 553 سند خروج کالا از اقدامات این واحد در طول 6 ماهه نخست امسال بوده است.

رییس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از شناسایی بیش از 55 شرکت های تولید کننده توانمند داخلی توسط این واحد صنعتی خبر داد و تصریح کرد: حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی و عدم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی

حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی