مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-17بين الملل

حمله پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ به بهانه ارتباط آن با ایران و حزب الله


دولت آامان طی هفته های گذشته هرگونه حمایت از فلسطین و ابراز نظر و تظاهرات حامیان فلسطین را ممنوع کرده با این حال طی هفته های گذشته تظاهرات گسترده ای در این کشور در حمایت از فلسطین برپا شده است.

- دولت آامان طی هفته های گذشته هرگونه حمایت از فلسطین و ابراز نظر و تظاهرات حامیان فلسطین را ممنوع کرده با این حال طی هفته های گذشته تظاهرات گسترده ای در این کشور در حمایت از فلسطین برپا شده است.

پلیس آلمان روز گذشته (پنجشنبه) به بهانه تحقیقات درباره  اتهام ارتباط مرکز اسلامی هامبورگ با ایران و گروه حزب الله لبنان، به 54 مکان در سراسر این کشور یورش برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از الجزیره ، وزارت کشور آلمان اعلام کرد که عملیات روز پنجشنبه عمدتا مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) و همچنین پنج گروه وابسته را هدف قرار داده است و صدها پلیس در 7 ایالت آلمان به 54 مکان یورش برده و اسناد و مدارکی را همراه خود بردند.

  نانسی فایزر وزیر کشور آلمان در این باره گفت: می خواهم روشن کنم که ما علیه اسلام گرایان عمل می کنیم، نه علیه یک دین یا دولت دیگر.

وی افزود: به ویژه اکنون که بسیاری از یهودیان احساس خطر می کنند، ما تبلیغات اسلام گرا یا سخنان نفرت انگیز ضد یهودی و ضد اسراییلی را تحمل نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ به بهانه ارتباط آن با ایران و حزب الله

حمله پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ به بهانه ارتباط آن با ایران و حزب الله