مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-05حوادث

بازداشت 4 حفار غیرمجاز در ورزقان


طی عملیات شبانه یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی چهار حفار غیرمجاز در گورستان سغندل ورزقان دستگیر شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی عملیات شبانه یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی چهار حفار غیرمجاز در گورستان سغندل ورزقان دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی از دستگیری عوامل حفاری غیرمجاز شبانه توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی و با همکاری یگان امداد فرماندهی شهرستان ورزقان خبر داد.

کاظم داداشی در این رابطه اظهار کرد: طی تحقیقات عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی با همراهی عوامل انتظامی شهرستان ورزقان و در طی عملیات شبانه چهار عامل حفاری غیرمجاز دستگیر شدند.

وی افزود: به همراه عوامل حفاری غیرمجاز، ابزار آلات حفاری نیز کشف و ضبط شده و این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

‍ کشف بیش از 2 تن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف 2 تن و 200 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش 400 میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر عنوان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4 حفار غیرمجاز در ورزقان

بازداشت 4 حفار غیرمجاز در ورزقان