مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-26اقتصادي

محصولات کشاورزی، مزیت همدان برای صادرات به مالزی است


نماینده تجاری ایران در مالزی با بیان اینکه محصولات کشاورزی مزیت همدان برای صادرات به مالزی است گفت: محصولات باغی، ماشین آلات کشاورزی و محصولات بهداشتی و آرایشی باکیفیت استان بازار خوبی در مالزی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز در حین برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک همدان، نشست فعالان اقتصادی استان همدان با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای برزیل، ترکیه، مالزی و عراق با حضور بیش از 200 فعال اقتصادی استان و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

رایزنان اقتصادی کشورهای حاضر به تفسیر در خصوص شرایط صادرات به کشورهای هدف و کالاهای مورد نیاز آنها توضیح داده و به پرسش های فعالان اقتصادی پاسخ دادند.

رایزن اقتصادی ایران در عراق در نشست با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای برزیل، ترکیه، مالزی و عراق با تاکید بر اهتمام بیشتر تجار و فعالان اقتصادی اظهار کرد: صادرات کالاهای ایرانی به کشور عراق باید با برنامه و هدفمند دنبال شود.

امیررضا نیکان با بیان اینکه تبدیل شدن کشور عراق از کشور مصرف کننده به صنعتی یکی از مهمترین اولویت ها در چشم انداز پنج ساله این کشور است گفت: صنایع کشور عراق به صورت شبانه روزی از برق وارداتی استفاده می کنند این در حالی است که مصرف خانگی برق در عراق حدود 30 درصد از کل شبانه روز است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی، مزیت همدان برای صادرات به مالزی است

محصولات کشاورزی، مزیت همدان برای صادرات به مالزی است