مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-08سياسي

نگاهداری: باید با نحوه حکومت داری مردانه خداحافظی و به حکمرانی زنانه سلام کنیم


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مدیریت زنانه از فرصت های تحول در تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: الگوی سوم زن در نظام جمهوری اسلامی و مبتنی بر بیانات رهبری در حال تکوین است که این الگو بر پایه نقش آفرینی خانوادگی و اجتماعی زنان شکل می گیرد.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مدیریت زنانه از فرصت های تحول در تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: الگوی سوم زن در نظام جمهوری اسلامی و مبتنی بر بیانات رهبری در حال تکوین است که این الگو بر پایه نقش آفرینی خانوادگی و اجتماعی زنان شکل می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری در دومین هفته دومین دوره مدرسه حکمرانی و قانونگذاری شهید مدرس (ره) با محوریت حکمرانی حوزه زنان و خانواده با اشاره به وقوع فجایع انسانی و نسل کشی در غزه، اظهار کرد: در هر یک ساعت شش کودک و پنج زن در غزه شهید می شوند و این ماشین جنایت کار متوقف نمی شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرکاری با شرافت زیباست و حتی جنگیدن هم شرف دارد، گفت: جنایت هایی که در غزه رخ می دهد، با هیچ شاخص شرافتی همخوانی ندارد.

استانداردهای دوگانه ای که این روزها جامعه جهانی در برابر مردم غزه در پیش گرفته، نشان می دهد که حقوق بشر بیش از گذشته، مضحکه ای در اختیار قدرتمندان و مستکبران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: باید با نحوه حکومت داری مردانه خداحافظی و به حکمرانی زنانه سلام کنیم

نگاهداری: باید با نحوه حکومت داری مردانه خداحافظی و به حکمرانی زنانه سلام کنیم