مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-04اقتصادي

تشکیل اولین رصدخانه پایش و کنترل تورم کشور در یزد


استاندار یزد از تشکیل رصدخانه پایش و کنترل تورم در این استان برای اولین بار در میان استانهای کشور خبر داد و با اشاره به برنامه ریزی جهت تحول ساختار توزیع در گروه خوراکی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی عصر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با بیان این که برای اولین بار رصد خانه پایش و کنترل تورم در استان یزد تشکیل شده است، اظهار کرد: سلسله نشست های این رصدخانه با حضور برخی از اساتید دانشگاه و دستگاه های ذی ربط برگزار و مسائل مربوط به تورم به صورت دقیق واکاوی می شود.

وی با اشاره به بررسی نرخ تورم استان در 12 گروه کالایی موجود و تاثیر هر یک بر نرخ کلی تورم استان در جریان این نشست ها، افزود: براساس وضعیت هر گروه، تکالیف مداخله گرایانه ای جهت بهبود وضعیت تورم استان، به دستگاه های مربوطه داده می شود.

استاندار یزد با اشاره به لزوم تنظیم گیری برخی تعرفه ها در حوزه بهداشت و درمان ، گفت: در نشستی با حضور متولیان این حوزه در استان، در خصوص برخی مسائل مربوط به تعرفه های پزشکی، مکمل های دارویی و تجهیزات پزشکی تصمیماتی اتخاذ شد.

فاطمی با بیان این که آمار تورم در بازه زمانی دوم تا چهارم هر ماه منتشر می شود، تصریح کرد: بلافاصله  پس از انتشار آمار، نشستی جهت بررسی وضعیت استان در گروه های 12 گانه کالایی برگزار و در نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اولین رصدخانه پایش و کنترل تورم کشور در یزد

تشکیل اولین رصدخانه پایش و کنترل تورم کشور در یزد