مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-14سياسي

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان قزوین که عصر امروز در حسینیه آیت الله شالی قزوین برگزار شد، - رییس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی گفت: شعار ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی عقلانیت، معنویت و عدالت است و اگر کسی بخواهد با تندروی کار سیاسی کند با او میانه ای نداریم، زیرا دشمن با این قبیل کار ها به دنبال ناامیدی جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان قزوین که عصر امروز در حسینیه آیت الله شالی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه جنگ غزه درسی برای تمام جهان است که چهره واقعی غرب به رهبری آمریکا را بشناسند که همواره خود را مظهر اخلاق و نماد صلح معرفی می کردند و با همین شعار های دروغ به دنبال توسعه نفوذ در کشور های مختلف بودند.

وی با بیان اینکه مرور تاریخ 75 ساله رژیم صهیونیستی تاییدکننده پوشالی بودن ادعا های دموکراسی خواهی غرب است، افزود: غربی ها سالهاست ادعا می کنند در جنگ جهانی دوم هیتلر به یهودی ها ظلم کرده است.

این موضوع چه ربطی به اعراب و مسلمانان دارد که باید تاوان بدهند؟ آن ها با کدام منطق یک ملت را آواره و خاک یک کشور را به صهیونیست ها اهدا کردند؟ در موضوع فلسطین کدام یک از مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است

شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی معتقد به جوانگرایی و مخالف تندروی است