مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:552023-10-25فرهنگي

همان سقوط تلویزیون در انتظار نمایش خانگی ...


با یک نگاهی به برنامه ها و سریال های نمایش خانگی این احساس به مخاطب دست می دهد که انگار مثل تلویزیون یک قراردادی بسته شده است و یک تعدادی محدود حتما باید حضور داشته باشند! حال سریال است یا برنامه مسابقه محور یا گفتگو و .

- با یک نگاهی به برنامه ها و سریال های نمایش خانگی این احساس به مخاطب دست می دهد که انگار مثل تلویزیون یک قراردادی بسته شده است و یک تعدادی محدود حتما باید حضور داشته باشند! حال سریال است یا برنامه مسابقه محور یا گفتگو و .

عصر ایران ؛ نهال موسوی - شبکه نمایش خانگی این روزها به نوعی از یکنواختی و تکرار دچار شده است که شاید بی تعارف بتوان گفت همان بلایی که بر سر تلویزیون آمد در انتظار آن است.

در دوران کرونا به دلایل مختلف استقبال به شبکه نمایش خانگی بسیار گسترده شد و اتفاقا قبل از آن هم به دلیل سریال هایی چون شهرزاد و تا حدی قلب یخی و یا قبلتر از آنها مثلا قهوه تلخ این زمینه کاملا فراهم شده بود.

این توجه بعد از دوران کرونا هم ادامه پیدا کرد و دیگر دیدن سریال های نمایش خانگی یا برنامه های مسابقه محور یا گفتگو محور جزیی از زندگی مخاطبان شد، تلویزیون هم در برابر این رقیب جدید چندان حرفی برای گفتن نداشت و به همین دلیل استقبال از این مدیوم بالا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همان سقوط تلویزیون در انتظار نمایش خانگی ...

همان سقوط تلویزیون در انتظار نمایش خانگی ...