مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-29فرهنگي

آثار راه یافته به سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی مشخص شد


هیات انتخاب سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی اسامی آثار راه یافته به 2 بخش صحنه ای و خیابانی این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی هیات انتخاب سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی اسامی آثار راه یافته به 2 بخش صحنه ای و خیابانی این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

بر این اساس در بخش صحنه ای نمایش های مزون به کارگردانی علی سعادتی از مشهد، یه جور دیگه یعنی همین به کارگردانی امیراحسان امیرپور از مشهد، گُم به کارگردانی احسان دبیر از مشهد، پانتیفرکت به کارگردانی مهسا قدیمی از مشهد، رورانس به کارگردانی نوید اسدیان از مشهد، برچسب به کارگردانی احسان عاقل از کاشمر، خرمهره به کارگردانی مهرداد حسامی از تربت حیدریه، عامدانه، عاشقانه، قاتلانه به کارگردانی محسن مسعودی فر از نیشابور، شام آخر به کارگردانی مصطفی لطفیان از سبزوار، آخرین تولد به کارگردانی حسین امینی از سبزوار، شب گربه زیر طاقی به کارگردانی مرتضی عیدی از قوچان به سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی راه خواهند یافت.

همچنین در بخش خیابانی نمایش های صید هشتم حمید ابری، هفت سنگ مهناز پاکدل، گرای 361 سید جواد رحیم زاده، به خاطر یک مشت دلار علی سعادتی، داماد حنا می بندد عاطفه خالصی فر و احسان ذوالفقاری، چای (لاته) احمد اکبرزاده، خون بند رضا بیابانی، چشم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی مشخص شد

آثار راه یافته به سی وسومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی مشخص شد