مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-28اقتصادي

شروع عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه با دبی 35 لیتر در چالوس


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، یک حلقه چاه آب شرب در چالوس با پیش بینی آبدهی 35 لیتر در ثانیه حفر می شود.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، یک حلقه چاه آب شرب در چالوس با پیش بینی آبدهی 35 لیتر در ثانیه حفر می شود.

بهزاد برارزاده امروز 6 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و ضرورت به کارگیری تمهیدات ویژه در راستای جلوگیری از کمبود آب، اظهار کرد: به مناسبت این هفته، به منظور تقویت تامین آب آشامیدنی مردم شهر چالوس، یک حلقه چاه در منطقه دوستگر به عمق 80 متر به همراه لوله گذاری خط انتقال به طول 1000 متر با قطر 200 میلی متر، انجام طرح برق و محوطه سازی اجراء خواهد شد.

وی افزود: براساس مطالعات انجام شده پیش بینی می شود بیش اپز 35 لیتر در ثانیه آب شرب از این چاه استحصال شود.

وی برآورد اعتباری حفر چاه دوستگر را 80 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این چاه، بیش از 7500 نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

اجرای 213 هزار متر اصلاح و توسعه شبکه و خطوط آبرسانی در مازندران مدیرعامل آبفا مازندران در ادامه از اصلاح و توسعه 213 هزار متر شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در استان با صرف اعتباری بالغ بر سه هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه با دبی 35 لیتر در چالوس

شروع عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه با دبی 35 لیتر در چالوس