مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد


کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از هشدار زرد هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از هشدار زرد هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در این استان خبر داد.

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این سامانه بارشی که کل استان را تحت تاثیر قرار می دهد از روز چهارشنبه سوم آبان ماه شروع و تا بعد از ظهر روز پنجشنبه چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت وی افزود: این سامانه بارشی رگبار باران، گاهی رعد و برق، تندباد لحظه ای، در ارتفاعات بارش برف مناطق مستعد احتمال را در پی دارد.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، تندباد لحظه ای و احتمال شکستن درختان، احتمال لغو پرواز، احتمال خسارت به سازه های موقت و احتمال برخورد صاعقه از اثرات مخاطره ای این سامانه بارشی است.

بهره مند تصریح کرد: به مردم توصیه می شود از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها پرهیز شود، در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها احتیاط لازم را داشته باشند، در زمینه فعالیت های کوهنوردی احتیاط شود، دستگاه های اجرایی و امدادی آمادگی لازم را داشته باشند و پاکسازی دهانه پل ها لایروبی کانال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار زرد هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در کهگیلویه و بویراحمد