مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:082023-10-29فرهنگي

معاون هنری: هنرمندان با آثارشان صدای فلسطین را برسانند


معاون امور هنری ارشاد معتقد است هنرمندان می توانند آثاری را برای ثبت در تاریخ بیافرینند که صدای فریاد مظلومیت مردم فلسطین باشند و با اثرشان این فریاد را به گوش جهانیان برسانند.

- معاون امور هنری ارشاد معتقد است هنرمندان می توانند آثاری را برای ثبت در تاریخ بیافرینند که صدای فریاد مظلومیت مردم فلسطین باشند و با اثرشان این فریاد را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود سالاری با اشاره به گردهمایی هنرمندان در موزه هنرهای معاصر در راستای حمایت از مظلومیت مردم غزه و محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: ما در موزه هنرهای معاصر که یک مرکز جهانی است، میزبان هنرمندانی از رشته های مختلف هنری چون تجسمی، موسیقی، سینما و نمایش شدیم و امیدواریم با توجه و همراهی بیشتر هنرمندان بتوانیم فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان برسانیم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با یک برنامه رادیویی در حاشیه شانزدهمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در شیراز، اظهار کرد: با توجه به این که هنرمندان روح لطیفی دارند که در دریافت و انعکاس حوادث مهم قدرتمند است، می توانند برای ثبت در تاریخ آثاری را بیافرینند که این آثار فریاد مظلومیت مردم فلسطین را که دهه هاست برای استقلال و آزادی کشورشان تلاش می کنند، به جهانیان برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری: هنرمندان با آثارشان صدای فلسطین را برسانند

معاون هنری: هنرمندان با آثارشان صدای فلسطین را برسانند