مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-09بين الملل

برگزاری نشست بین المللی غزه 24 آبان در استانبول


بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، اردوغان با تأکید بر این که ترکیه به تلاش های دیپلماتیک برای رفع بحران غزه ادامه می دهد، گفت: «یک نشست بین المللی رد 15 نوامبر در استانبول برگزار می شود».

- بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، اردوغان با تأکید بر این که ترکیه به تلاش های دیپلماتیک برای رفع بحران غزه ادامه می دهد، گفت: یک نشست بین المللی رد 15 نوامبر در استانبول برگزار می شود .

رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که نشست بین المللی درباره غزه 15 نوامبر (24 آبان) در استانبول برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) در نشست سازمان همکاری اقتصادی در تاشکند پایتخت ازبکستان اعلام کرد که نشست بین المللی درباره اوضاع نوار غزه برای 15 نوامبر (24 آبان ماه) در استانبول ترکیه برنامه ریزی شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، اردوغان با تأکید بر این که ترکیه به تلاش های دیپلماتیک برای رفع بحران غزه ادامه می دهد، گفت: یک نشست بین المللی رد 15 نوامبر در استانبول برگزار می شود .

وی ادامه داد که نشست استانبول تحت حمایت امینه اردوغان همسرش برگزار خواهد شد و گفت: امیدوارم که نشست بین المللی با همسران رؤسای کشورها و دولت ها در 15 نوامبر در استانبول تحت حمایت همسرم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست بین المللی غزه 24 آبان در استانبول

برگزاری نشست بین المللی غزه 24 آبان در استانبول