مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-26فرهنگي

سینما امید شهر لیکک با حضور مسئولان سینمایی کشور افتتاح شد


سینما امید شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمیی با حضور رییس سازمان سینمایی کشور و برخی مسئولان استانی افتتاح شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سینما امید شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمیی با حضور رییس سازمان سینمایی کشور و برخی مسئولان استانی افتتاح شد.

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی کشور در این مراسم گفت: افتتاح سینماها در راستای هدف گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت های سینمایی در استان ها و شهرستان ها صورت می گیرد تا همه سلایق از این هنر بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه فرهنگ کشور، باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا از این ظرفیت فرهنگی بهره مندی درست انجام شود، افزود: تاکنون بیش از 230 سالن سینمایی به بهره برداری رسید و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 50 سالن سینمایی هم به زودی افتتاح خواهد شد.

خزاعی با اشاره به اینکه تا پایان دولت سیزدهم 400 سالن سینمایی دیگر نیز بهره برداری می شود تا طبق برنامه ریزی صورت گرفته در پایان دولت سیزدهم در مجموع حدود یک هزار سالن سینمایی طی این مدت ثبت شود.

رییس سازمان سینمایی کشور با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در زمینه راه اندازی این طرح مهم و فرهنگی تصریح کرد: سازمان سینمایی کشور تمام تلاش خود را برای حمایت از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما امید شهر لیکک با حضور مسئولان سینمایی کشور افتتاح شد

سینما امید شهر لیکک با حضور مسئولان سینمایی کشور افتتاح شد