مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:002023-11-04سياسي

بررسی علمی تجربه زنان در مدیریت سیاسی با حمایت بنیاد ملی علم ایران


«مطالعه کیفی الگوی تجربه زنان در مدیریت سیاسی» عنوان طرح پسادکتری سیده آمنه میرخوشخوی که با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام گرفته، است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،  به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، سیاست و مدیریت سیاسی از جمله بنیان های مهم برای حاکمیت تلقی می شود که نیازمند بررسی و تحقیق برای از بین بردن نواقص و مشکلات است.

مطالعه کیفی الگوی تجربه زنان در مدیریت سیاسی عنوان طرح پسادکتری سیده آمنه میرخوشخوی پهمدانی است که با راهنمایی سهیلا صادقی فسایی به انجام رسانده و بنیاد ملی علم ایران هم از این طرح حمایت کرده است.

میرخوشخوی پهمدانی با مدرک دکتری تخصصی علوم سیاسی - اندیشه سیاسی از دانشگاه تهران درباره این طرح توضیح داد: حضور گسترده اقشار و گروه های مختلف جامعه در پیروزی انقلاب و مشارکت های گسترده آن ها شامل جوانان، زنان، کارگران، طبقات متوسط شهری، روحانیون، حاشیه نشینان در این رویداد غیرقابل انکار است.

در این میان، نقش زنان و بانوان جامعه در روزها و ماه های پیش و پس از پیروزی انقلاب صرفاً محدود به گروه های پشتیبانی نماند و حضور مستقیم آن ها در تمامی مراحل انقلاب به ویژه در راهپیمایی ها ، اعتصابات و تظاهرات سرنوشت ساز آن دوران برکسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی علمی تجربه زنان در مدیریت سیاسی با حمایت بنیاد ملی علم ایران

بررسی علمی تجربه زنان در مدیریت سیاسی با حمایت بنیاد ملی علم ایران