مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-19سياسي

گرامیداشت بسیج در طول سال باید اتفاق بیفتد


معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان رزن گفت: گرامیداشت هفته بسیج نمادین بوده و باید این گرامیداشت در تمام طول سال اتفاق بیفتد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان رزن گفت: گرامیداشت هفته بسیج نمادین بوده و باید این گرامیداشت در تمام طول سال اتفاق بیفتد.

علی اکبر ناظمی امروز، یکشنبه 28 آبان در جلسه پشتیبانی هفته بسیج شهرستان رزن، اظهار کرد: بسیج همواره در طول 44 سال گذشته از نقش مؤثری در ابعاد مختلف از جمله امنیت، عمران، برنامه های فرهنگی و اجتماعی برخوردار بوده و باید قدر این ظرفیت توانمند را بدانیم.

وی بر لزوم مشاکت همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید برنامه های شایسته ای را در جهت تبیین و گرامیداشت این هفته در دستور کار خود قرار دهند.

ناظمی با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین اقدمات و خدمات ارزنده بسبج در جامعه است، گفت: تعامل و همکاری بسیج با نهادها و سازمان ها سبب ترویج فرهنگ و تفکر اسلامی بسیج در جامعه می شود.

جانشین سپاه ناحیه رزن هم از پیش بینی بیش از 150 ویژه برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج 20 عنوان برنامه در قالب 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت بسیج در طول سال باید اتفاق بیفتد

گرامیداشت بسیج در طول سال باید اتفاق بیفتد