مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-04سياسي

فراخوان بین المللی «یاسا» برای برنامه تابستانه دانشمندان جوان


مؤسسه تحلیل کاربردی سیستم ها (یاسا) از اول ژوئن تا پایان آگوست هر ساله میزبان 50 دانشجوی دکتری از کشورهای مختلف جهان است که طی این برنامه دانشجویان دکتری برگزیده به اجرای پروژه علمی مرتبط با زمینه های تحقیقاتی یاسا می پردازند.

- مؤسسه تحلیل کاربردی سیستم ها (یاسا) از اول ژوئن تا پایان آگوست هر ساله میزبان 50 دانشجوی دکتری از کشورهای مختلف جهان است که طی این برنامه دانشجویان دکتری برگزیده به اجرای پروژه علمی مرتبط با زمینه های تحقیقاتی یاسا می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان مقطع دکتری که متقاضی شرکت در دوره تابستانی سال 2024 هستند، می توانند درخواست خود را برای بررسی علمی در مؤسسه یاسا با مراجعه به سایت یاسا و تکمیل فرم های مرتبط ارسال کنند.

همچنین جهت کسب حمایت بنیاد ملی علم ایران برای منتخبان ایرانی این فراخوان، متقاضیان باید فرم درخواست تکمیل شده خود در سایت یاسا را به همراه فایل اطلاعات تکمیلی بنیاد به نشانی ایمیل international@insf.

org ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی فراخوان می توانند به صفحات زیر مراجعه کنید: مؤسسه بین المللی تحلیل کاربردی سیستم ها در کشور اتریش واقع شده و یک مؤسسه مستقل غیردولتی است که با بهره گیری از فناوری های نوین در موضوعات و مسائل مورد بسیار مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بین المللی «یاسا» برای برنامه تابستانه دانشمندان جوان

فراخوان بین المللی «یاسا» برای برنامه تابستانه دانشمندان جوان