مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-23فناوري

توسعه زیرساخت های انتقال در کردستان با سرمایه گذاری 71میلیارد ریال


زیرساخت های انتقال با هدف بهبود عملکرد سرویس های مخابراتی در 47 روستای استان با سرمایه گذاری 71میلیارد و 500 میلیون ریال توسعه یافت.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اجرای پروژه های توسعه ای در حوزه سیستم های انتقال موجب، تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می شود.

وی تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری در 47 روستای استان، تجهیزات CWDM و PHD با صرف 71 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نصب و راه اندازی شده اند.

وی اعلام کرد: این پروژ ها در هفت روستای شهرستان مریوان، 6 روستای شهرستان سقز، 9 روستای شهرستان بیجار، 11روستای شهرستان سنندج، 6 روستای شهرستان دیواندره، چهار روستای شهرستان دهگلان، سه روستای کامیاران و یک روستای شهرستان قروه عملیاتی و به بهره برداری رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: با این اقدام شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در نقاط روستایی به میزان قابل ملاحظه ای هستیم.

حکمت اضافه کرد: با اجرای این پروژه زیرساخت های دیتایی با کیفیت مطلوب تر نیز برای دیگر اپراتورهای تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده است که در صورت نیاز این بستر در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های انتقال در کردستان با سرمایه گذاری 71میلیارد ریال

توسعه زیرساخت های انتقال در کردستان با سرمایه گذاری 71میلیارد ریال