مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-20سياسي

راه اندازی کارگاه های شمیم خدمت در 500 بقعه متبرکه کشور


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 500 بقعه متبرکه در سراسر کشور کارگاه های شمیم خدمت را راه اندازی کرده و مهارت های گوناگونی به مردم به خصوص زنان خانه دار و نوجوانان می آموزند که موجب کارآفرینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمد نوروزپور در دوره آموزشی مدیران اجرایی، مراکز افق و هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان قم که امروز در سالن همایش مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: بیش از هزار هیأت مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور مستقر هستند که اتفاقات بزرگی را رقم زده اند و برنامه های شاخص و اثرگذاری در حرم های مطهر امامزادگان اجرایی می شود.

وی افزود: هدف اصلی از همه برنامه ها این است که مردم در جوار بقاع متبرکه به آرامش برسند، آرامش در این مکان ها وجود دارد و باید آن را برای مردم ملموس کرد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بقاع متبرکه باید برنامه هایی در راستای ترویج و تبیین انقلاب اسلامی هم داشته باشند گفت: این مهم در کنار برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت های تبیینی و حمایتی در مورد جنگ غزه، اهمیت بسزایی دارد چه اینکه اگر امامزادگان هم اکنون زنده بودند، قطعا به حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه های شمیم خدمت در 500 بقعه متبرکه کشور

راه اندازی کارگاه های شمیم خدمت در 500 بقعه متبرکه کشور