مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-31سياسي

19 شعر جدید ایرانی در محفل «سحر نزدیک است»


19 شاعر ایرانی در نهاد ریاست جمهوری گرد هم آمدند و در محفل شعر «سحر نزدیک است» اشعاری که در حمایت از مردم فلسطین سروده بودند را خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا،  محفل شعر سحر نزدیک است بعدازظهر روز 8 آبان 1402 در سالن کوثر نهاد ریاست جمهوری با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین،کمیته حمایت از انتفاضه ملت فلسطین، نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور و شاعران شعر انقلاب و مقاومت برگزار شد.

   در این محفل 19 نفر از شاعران نام آشنای ایرانی از جمله ناصر فیض،  علی محمد مؤدب، احمد بابایی، حسن کریمی راهجردی، مصطفی محدثی خراسانی، محمود حبیبی کسبی، مرتضی حیدری آل کثیر، غلامرضا آقاسی، علی اکبر فرهنگیان، نغمه مستشارنظامی، سعیده حسین جانی، حمید هنرجو، مریم رزاقی، عارفه دهقانی، محدثه آشتیانی، زهرا سادات قاسمی، علی داودی، محمودرضا اکرامی فر و مجتبی رحماندوست درباره حماسه ملت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی اشعار خود را خواندند.

مثنوی فلسطین از ناصر فیض: چگونه رنج زمین را زمان نمی بیند چگونه این همه خون را جهان نمی بیند چرا نمی شنود رعد و برق ایمان را صدای عشق به اقصی کشانده طوفان را از این تقابل خونین که می شود خرسند!؟ قیامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 شعر جدید ایرانی در محفل «سحر نزدیک است»

19 شعر جدید ایرانی در محفل «سحر نزدیک است»