مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-08سياسي

معاون ساترا: تقسیم کار درستی بین صداوسیما و وزارت ارشاد ایجاد شده است


معاون ساترا در سخنانی با فعالان رسانه تاکید کرد: ما در گذشته برخی چالش ها را در حوزه نظارت ساترا داشتیم اما در دوره جدید و بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، - معاون ساترا در سخنانی با فعالان رسانه تاکید کرد: ما در گذشته برخی چالش ها را در حوزه نظارت ساترا داشتیم اما در دوره جدید و بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسیر خوب و تقسیم کار درستی بین صداوسیما و وزارت ارشاد ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضاخلالی مجازی (ساترا)، برنامه گفت وگوی فرهنگی با حضور مهران ده نمکی به عنوان کارشناس مجری با موضوع بررسی رقابت سکوها در دوبله، فرصت یا تهدید از رادیو گفت وگو پخش شد.

فرشاد رفیع پور مدیر سکوی فانوفیلم ، آرش تیمورنژاد کارگردان سینما و تلویزیون و مدیر هنری باغ کتاب مهمانان حضوری و محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا مهمان تلفنی این برنامه بودند.

فرشاد رفیع پور، مدیر فانوفیلم در معرفی این رسانه صوت و تصویر فراگیر خاطرنشان کرد: این سکو کار خودش را از سال 99 شروع کرده و هدفش این بوده است که در حوزه دوبله نقش مهمی را ایفا و تمامی محتواهای روز دنیا را به سرعت دوبله و منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ساترا: تقسیم کار درستی بین صداوسیما و وزارت ارشاد ایجاد شده است

معاون ساترا: تقسیم کار درستی بین صداوسیما و وزارت ارشاد ایجاد شده است