مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-08سياسي

پاسخ جهاد کشاورزی فارس به انتشار یک خبر


روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پی انتشار خبری تحت عنوان ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر!پاسخی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در پی انتشار خبری تحت عنوان ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر! پاسخی صادر کرد که در ادامه آمده است.

1.

با توجه به قانونی بودن حمل و ذخیره سازی محموله های ذرت و دستور مقام قضایی استان هرمزگان هیچ گونه کشف یا اقدام پلیسی در این خصوص رخ نداده است و تا کنون محموله های ذرت ذخیره سازی شده، در انبار اکبر آباد اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس برای هیچ نوع مصرفی مورد استفاده قرار نگرفته است و همچنان به صورت جداگانه در حال نگهداری و انجام روند اداری برای تحویل به کارخانجات الکل سازی می باشد.

2.

در تاریخ سی ام خرداد ماه 1402 طی نامه مدیر کل محترم بازرگانی داخلی شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور به اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس اعلام می گردد تا نسبت به ثبت آدرس انبار اکبر آباد در سیستم cms (سیستم درخواست ارسال کالا) در اسرع وقت اقدام و تاکید می شود که جهت مصرف صنعتی به صورت جداگانه ذخیره سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ جهاد کشاورزی فارس به انتشار یک خبر

پاسخ جهاد کشاورزی فارس به انتشار یک خبر