مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-04بين الملل

حماس: واشنگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است


جنبش حماس با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به غزه با تجهیزات نظامی آمریکایی و موافقت کاخ سفید انجام می شود، اعلام کرد که واشگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است.

- دیدار جو بایدن با بنیامین نتانیاهو در سفر به اراضی اشغالی جنبش حماس با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به غزه با تجهیزات نظامی آمریکایی و موافقت کاخ سفید انجام می شود، اعلام کرد که واشگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حماس در بیانیه ای اعلام کرد: جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و دولتش مسئول مجموعه کشتارهای اسراییل هستند که تازه ترین آن ها حمله به مدرسه الفاخوره است؛ مکانی که پناهگاه کودکان و زنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران با یک هواپیمای آمریکایی به حیاط مدرسه الفاخوره در اردوگاه آوارگان جبالیا حمله کردند که بیشترین تعداد آوارگان را در خود جای داده است.

در این حمله ده ها تن کشته و مجروح شدند که همگی آن ها زن و کودک بودند.

این یک روز پس از آن اتفاق افتاد که صهیونیست ها به مدرسه اسامه بن زید در شمال غزه حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، مقاومت حماس همچنین با بیان اینکه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و دولت وی مسئول مستقیم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان غزه هستند، اعلام کرد: رژیم جنایتکار اشغالگر این کشتارها را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: واشنگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است

حماس: واشنگتن مسئول مستقیم کشتار فلسطینیان است