مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-17سياسي

نمایندولقیه درسپاه: عملیات طوفان الاقصی واکنشی بازدارنده بود


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید به کارکرد اصلی قرآن پرداخته شود گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عکس العمل و واکنش بازدارنده بود.

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید به کارکرد اصلی قرآن پرداخته شود گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عکس العمل و واکنش بازدارنده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از اساتید ایثارگر بسیجی حوزه علمیه قم که به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید قرآن محور باشد، اظهار کرد: جهاد تبیین نسبت به سایر جهادها در ارجحیت قرار دارد و تبیین می بایست با تمسک به قرآن بیان شود.

حاجی صادقی با بیان اینکه جنگ جبهه حق و باطل، تمام شدنی نیست، تصریح کرد: سبک زندگی مومنانه و اسلامی بدون جهاد امکان ندارد و مجوز ورود به بهشت جهاد است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین نسبت به جهادهای دیگر مبنایی تر است و در ارجحیت قرار داد، ابراز کرد: تبیین، مبنا و موتور محرکه همه جهادها است.

حاجی صادقی با تصریح اینکه جهاد تبیین، آماج خطرناک ترین حمله هاست، اظهارکرد: در جهاد اصغر، جان و مال مردم مورد تهاجم می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندولقیه درسپاه: عملیات طوفان الاقصی واکنشی بازدارنده بود

نمایندولقیه درسپاه: عملیات طوفان الاقصی واکنشی بازدارنده بود