مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-03اجتماعي

خادمیاران رضوی 71 روشندل کرمانشاهی را راهی مشهد مقدس کردند


سید محمدجعفر امامیان مدیر کانون های خادمیاران رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با عنایت حضرت رضا(ع) 71 روشندل زیارت اولی در قالب طرح مهر درخشان امروز جمعه 12 آبان ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: اسکان، پذیرایی و تغذیه زائرین طرح مهر درخشان از محل موقوفات آستان قدس رضوی و هزینه ایاب و ذهاب توسط خیرین استان تامین می شود.

مدیر کانون های خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح مهر درخشان ویژه زائرینی ست که تاکنون به مشهد مقدس تشرف نداشته یا از آخرین زیارت آنان حداقل 10 سال می گذرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در اعزام زائر اولی ها گفت: طی سال جاری 215 زیارت اولی در قالب 5کاروان به مشهد مقدس اعزام شده اند و 26 آبان ماه هم اعزام کاروان بعدی زیارت اولی های استان خواهد بود.

مدیر کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: همواره سعی شده است زائرین طی یک مراسم بدرقه با حضور خادمیاران رضوی به پابوسی حضرت رضا(ع) مشرف شوند و همچنین یک وعده میهمان سفره خانه حضرت رضا(ع) در حرم مطهر باشند.

گفتنی است، زائرین و خادمیاران رضوی در مراسم بدرقه امروز با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا همچنین عبور از روی پرچم اسراییل غاصب با مردم مظلوم غزه اعلام همبست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی 71 روشندل کرمانشاهی را راهی مشهد مقدس کردند

خادمیاران رضوی 71 روشندل کرمانشاهی را راهی مشهد مقدس کردند