مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-24فرهنگي

مسئول کمیته های چهارمین جشنواره هلپرکی بانه معرفی شدند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه گفت: مسئول همه کمیته های جشنواره هلپرکی بانه معرفی شدند و حکم آن ها صادر شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه گفت: مسئول همه کمیته های جشنواره هلپرکی بانه معرفی شدند و حکم آن ها صادر شده است.

محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دبیرخانه چهارمین جشنواره هلپرکی (هه لپه رکی) بانه فعالیت خود را آغاز کرده و این جشنواره در آبان ماه سال 1402 برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مسوول دبیرخانه آرام توکلی، دبیر کمیته روابط عمومی انور نصیری، مسوول کمیته مالی هوشیار صالح پور مسوول کمیته هنری اشکان عبدالهی، مسوول کمیته اسکان و تشریفات مطلب محمود زاده و مسوول کمیته علمی و داوری سید احمد توکلی و مسوول کمیته چاپ و تبلیغات نوید زارعی است.

وی افزود: این جشنواره با توجه پیش بینی های انجام شده از بیست و یکم تا بیست و سوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بیش بینی می شود بیش از 50 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه گفت: از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 15 اثر برای مرحله نهایی انتخاب می شود و هر گروه که به این مرحله راه یافت سه بار نمایش می دهد و داوران بهترین گروه را انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کمیته های چهارمین جشنواره هلپرکی بانه معرفی شدند

مسئول کمیته های چهارمین جشنواره هلپرکی بانه معرفی شدند