مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10سياسي

مقاومت فلسطین نشأت گرفته از الگوی انقلاب است


امام جمعه رشت با بیان اینکه قیام مردم فلسطین متعلق به جوانانِ این دوره از فلسطین است و این نسل با نسل های گدشته فلسطین متفاوت است، گفت: این جوانان به این باور رسیده اند که سایر جبهه مقاومت با الگوپذیری از ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه اظهار کرد: امروز مردم اقصی نقاط دنیا به حمایت از مظلومین فلسطین برخاسته و جنایات این رژیم جعلی را محکوم کرده اند.

  وی با بیان اینکه کمک به مردم مظلوم فلسطین وظیفه مسلمانی ماست، گفت: امروز دنیا بر مظلومیت فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی اذعان کرده و مرم جهان به دفاع از مردم فلسطین به پا خواسته اند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با توکل بر خدا قیام علیه ستمگران را آغاز کرد، افزود: امام خمینی (ره) حکومت شاهنشاهی را با توکل بر خدا و اراده مردم ساقط کرد و قدرت و استقامت در برابر ظالمین را به ملت بصیر ایران ارزانی بخشید.

  فلاحتی با اشاره به روز 19 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه تصریح کرد: استفاده از دانش به مانند آنچه که غرب انجام داده تکیه نمی کنیم چرا که سردمداران دنیای بشر با یاغی گری خود به دروغ می گویند که عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین نشأت گرفته از الگوی انقلاب است

مقاومت فلسطین نشأت گرفته از الگوی انقلاب است