مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-04دانش

طوفان الاقصی، شکست راهبردی و غیر قابل ترمیم رژیم اسراییل است


نشست فرهنگی با موضوع دانشگاه، طوفان الاقصی و غزه با حضور هیأت رییسه و جمعی از اعضای هیأت علمی در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز ، نشست فرهنگی با موضوع دانشگاه، طوفان الاقصی و غزه با حضور هیأت رییسه و جمعی از اعضای هیأت علمی در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

علیرضا اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جمع استادان این دانشگاه گفت: طوفان الاقصی با غافلگیری، باعث شکست سنگین راهبردی و غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی شد که این شکست با کشتن زنان و کودکان بی دفاع جبران نخواهد شد.

 وی افزود: یکی دیگر از دلایل زمین گیر شدن اسراییل، تفکر مقاومت است که توسط حماس رهبری می شود و دشمن هرگز نمی تواند تفکر مقاومت را هدف قرار دهد.

اسماعیلی بیان کرد: از نشانه های تغییر نظم نوین جهانی، افول قدرت آمریکا، انتقال قدرت از غرب به شرق و گسترش گفتمان مقاومت و جنگ بین غرب و گفتمان مقاومت است.

وی یادآور شد: روز 14 می 1948 به عنوان روز نکبت نامگذاری شده است، زیرا این روز بنای جنگ توسط رژیم غاصب صهیونیستی پایه گذاری می شود و تا امروز 80 هزار شهید از فلسطین و بالای 7 میلیون آواره گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی، شکست راهبردی و غیر قابل ترمیم رژیم اسراییل است

طوفان الاقصی، شکست راهبردی و غیر قابل ترمیم رژیم اسراییل است