مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:042023-11-13فرهنگي

مذاکره با عوامل سریال «پایتخت» ناامیدکننده نیست


رییس مرکز سیمافیلم ساخت سریال طنز در تلویزیون را در حال حاضر کار دشواری دانست و در عین حال از آماده سازی دو ـ سه سریال با محور طنز خبر داد.

او همچنین درباره ساخت سریال «سلمان فارسی» که در مقطعی ضبط آن متوقف شده بود و سریال های «موسی(ع)» و «پایتخت» و «87 متر» نکاتی را بیان کرد.

- رییس مرکز سیمافیلم ساخت سریال طنز در تلویزیون را در حال حاضر کار دشواری دانست و در عین حال از آماده سازی دو ـ سه سریال با محور طنز خبر داد.

او همچنین درباره ساخت سریال سلمان فارسی که در مقطعی ضبط آن متوقف شده بود و سریال های موسی(ع) و پایتخت و 87 متر نکاتی را بیان کرد.

مهدی نقویان ـ رییس مرکز سیمافیلم ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت تولید سریال سلمان فارسی با تاکید بر اینکه کار در شهرک غزالی در حال تولید است، گفت: ضبط این سریال طبق برنامه تهیه کننده انجام شده است؛ مثل برنامه ای که مجلس سالانه برای سال بعد می بندد، پروژه های الف ویژه هم قبل از سال در آخرین فصل برنامه ریزی شان چیده می شود.

فیلمبرداری سریال سلمان فارسی هم طبق برنامه ای که در سال گذشته به تلویزیون داده شده ادامه دارد و تلویزیون طبق آن برنامه جلو می رود.

پیش بینی هم این بود که در تابستان بخش هایی از کار ضبط شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با عوامل سریال «پایتخت» ناامیدکننده نیست

مذاکره با عوامل سریال «پایتخت» ناامیدکننده نیست