مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-04سياسي

« نه» به آمریکا 45 ساله شد، یوم الله آزادی مسجدالاقصی در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، به کسانی که ایمان آورده اند بگو تا از کسانی که به روزهای پیروزیِ خدا امید ندارند درگذرند ، تا خدا هر گروهی را برای آنچه مرتکب می شده اند به مجازات رساند.

(جاثیه، آیه14) 13 آبان نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است که به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز به یک معنا روز دانش آموز، به یک اعتبار روز دانشجو و به معنای دیگر روز استواری ملت ایران در مقابل توطئه های استکبار جهانی است.

آمریکایی که ستمکاری علیه ایران را از حدود دهه بیست شروع کرد و در کودتای 28 مرداد 32 و اسقاط دولت دکتر مصدق با کمک انگلیس و محمدرضای پهلوی آن را آشکار نمود و از آن پس از هیچ خباثت و جنایتی علیه ایران کوتاهی نکرده بود، با تسخیر لانه جاسوسی، چنان سیلی از جوانان ایران خورد که شاید مثل طوفان الاقصای امروز بود و مردم ایران عزت خود را با فتح لانه جاسوسی ترمیم کردند و لذت آزادی و آزادگی بدون حضور پادشاهان وابسته و ستمگر را برای اولین بار می چشیدند.

انقلاب دوم، شروع پیروزی های بعدی بود و ای کاش دولت وقت و موقت می توانست از این گنج عزت و قدرت تولید شده، استفاده کند.

و ای کاش از همان ابتدا برخی ها می فهمیدند که قدرتمند شدن، بازدارندگی می آورد و ضعیف بودن، طمعکاران را به تجاوز تحریک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« نه» به آمریکا 45 ساله شد، یوم الله آزادی مسجدالاقصی در راه است

« نه» به آمریکا 45 ساله شد، یوم الله آزادی مسجدالاقصی در راه است