مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-19بين الملل

انصارالله: آمریکا به دشمن صهیونیست چک سفید تجاوز به غزه داده بود


عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: دشمن فکر می کرد که می تواند هر طور که می خواهد عربده کشی کند، بنابراین نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی ها مجبور شدند در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

- عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: دشمن فکر می کرد که می تواند هر طور که می خواهد عربده کشی کند، بنابراین نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی ها مجبور شدند در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد البخیتی از رهبران جنبش انصارالله یمن با اشاره اقدام نیروهای مسلح یمن در توقیف کشتی اسراییلی در جنوب دریای سرخ اظهار داشت که عملیات ما در عمق خاک دشمن یا دریا تا پایان جنایات غزه ادامه خواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: ما نمی پذیریم که کنار بمانیم و تنها نظاره گر جنایات اشغالگر در غزه باشیم .

وی تصریح کرد: ما هنوز گزینه های دردناک زیادی داریم و در صورت ادامه تهاجم از آنها استفاده می شود و در صورت تشدید حملات به غزه، حملات خود به دشمن را افزایش خواهیم داد .

وی اضافه کرد، دشمن فکر می کرد که می تواند هر طور که می خواهد عربده کشی کند، بنابراین نبرد را به دریا منتقل کردیم و دشمن و آمریکایی ها مجبور شدند در محاسبات خود تجدید نظر کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا به دشمن صهیونیست چک سفید تجاوز به غزه داده بود

انصارالله: آمریکا به دشمن صهیونیست چک سفید تجاوز به غزه داده بود