مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-14حوادث

از کشف لوازم خانگی قاچاق تا دستگیری 21 سارق حرفه ای در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف 1100 قلم لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری به ارزش تقریبی شش میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف 1100 قلم لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری به ارزش تقریبی شش میلیارد و 500 میلیون ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: در راستای مقابله با پدیده قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروها در ایست و بازرسی پل حرم آباد به یک دستگاه خودرو تیگو هفت، مشکوک می شوند و برای بررسی های بیشتر خودرو را متوقف می کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد 1100 قلم لوازم خانگی و آشپزخانه از جمله اتو مسافرتی، تابه رژیمی، قاشق، چنگال، کفگیر، خردکن، مسواک، پلوپز، قمقمه، روغن ریز و .

که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن شش میلیارد و 500 میلیون ریال بود را کشف کردند و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سه نفر سارق، پنج نفر متهم موادمخدر و 13 نفر متهم جلبی و کشف 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف لوازم خانگی قاچاق تا دستگیری 21 سارق حرفه ای در ملایر

از کشف لوازم خانگی قاچاق تا دستگیری 21 سارق حرفه ای در ملایر