مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-24اقتصادي

شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد


در یک عملیات منسجم اطلاعاتی ، شبکه سازمان یافته قاچاق فرآورده های نفتی به صورت همزمان در استان کرمان و 4 استان دیگر کشور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت و متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شبکه مذکور در طول مدت فعالیت خود، بیش از 50 میلیون لیتر فرآورده نفتی را از کشور خارج کرده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اعلام کرد: باتلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان ، تعداد 10 نفر از سرشبکه های اصلی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل شبکه صادر شده است .

  حمیدی ادامه داد: از این شبکه بالغ بر 1000 عدد کارت سوخت مهاجر و بیش از 350 حواله گلخانه متخلف شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم وامنیت جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود، بیان داشت: قوه قضاییه به جهت احقاق حق عامه با همه افراد دخیل در موضوع قاچاق سوخت برخورد خواهد کرد و اجازه اخلالگری در تامین نیازهای مردم را به کسی نخواهد داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: این شبکه شامل برخی دلالان، جایگاه داران، گلخانه داران، دارندگان کارت های مهاجر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد

شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان متلاشی شد