مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-24اقتصادي

کلاهبرداری چندصد میلیونی در ارز دیجیتال


جرایم بر پایه رمزارزها که شامل کلاهبرداری، سرقت، تقلب، پول شویی و فعالیت های غیرقانونی دیگر می شود، در حال افزایش است؛ به طوریکه برخی نهادهای مربوطه از هشدار وقوع جرم نسبت به فعالیت در حوزه رمز ارزها و پیامدهای آن هشدار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی سال های اخیر توجه به رمزارزها برای سرمایه گذاری در این بازار به منظور حفظ ارزش پول و سرمایه جلب شد و افراد بسیاری وارد این حوزه شدند و علاوه بر سودهایی که برای برخی به دنبال داشته، سوءاستفاده هایی نیز در پی این موضوع از استخراج غیرمجاز تا مالباختگی با مبادله رمزارز غیرقانونی صورت گرفت.

در این فضا بیشترین حوزه هایی که مورد هدف قرار می گیرند، نهادهایی هستند که مردم برای حل مشکلاتشان به آن مراجعه می کنند و یکی از آنها بانک مرکزی است.

هر پولی که در هر کشوری تبادل می شود، به اعتبار بانک مرکزی آن کشور ارزش می یابد؛ به بیان بهتر در صورتی که بانک های مرکزی نباشند، تمام اسکناس های رایج، سکه ها و سایر موارد مرتبط از ارزش ساقط می شوند.

به اعتقاد تحلیلگران ممکن است این پدیده نوظهور خطرات و مشکلات احتمالی در خود داشته باشد؛ در واقع رمزارزها مانند هر تکنولوژی نوظهور دیگری آسیب های خود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری چندصد میلیونی در ارز دیجیتال

کلاهبرداری چندصد میلیونی در ارز دیجیتال