مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:362023-11-03دانش

تصمیم وزارت علوم برای ایجاد 4 قطب علمی در سواحل مکران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری شب گذشته در دومین نشست کمیته حکمرانی آموزش عالی در منطقه ساحلی مکران در شهرستان میناب که با حضور فرمانداران میناب و سیریک و جاسک و رؤسای دانشگاههای منطقه مکران برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه کارگروه تشکیل شده آمایش رشته های اشتغال در شهرستانهای ساحلی مکران است تا نیاز آینده منطقه را تامین کند.

وی افزود: فرمانداران شهرستانهای ساحلی مکران بر اساس نیاز آینده آمایش منطقه خود را اعلام کنند تا بر اساس آن بتوان تصمیم گیری کرد و در این زمینه از رده های تحصیلی فوق دیپلم و یا کارشناسی از هنرستانها و در دانشگاهها دانشجو پذیرش شود.

توسعه 15 رشته خاص برای سواحل مکران معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گفت: برای منطقه مکران پذیرش دانشجو در 15 رشته مورد نیاز هیچ استثنایی ندارد و با آوردن صنایع به این موضوع برای نیروهای مورد نیاز خود اقدام شود.

عمو عابدینی عنوان کرد: دانشگاههای فنی حرفه ای در این آمایش در هرجا و رشته ای که اعلام نیاز کنند ما شرایط را برای آنها فراهم می کنیم و هیچ گونه محدودیتی در رشته های مورد نیاز در چهار شهرستان ساحلی مکران در دانشگاههای علمی و کار بردی  وفنی وحرفه ای  در دوره های کاردانی مورد نیاز انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم وزارت علوم برای ایجاد 4 قطب علمی در سواحل مکران

تصمیم وزارت علوم برای ایجاد 4 قطب علمی در سواحل مکران