مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-06سياسي

صدور سند برای اراضی کشاورزی اقدامی فرا دستگاهی است/ نیازمند سامانه یکپارچه هستیم


مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی با بیان اینکه صدور سند برای اراضی کشاورزی کار فراسازمانی است، گفت: عدم هماهنگی دستگاه های مربوطه با یکدیگر، - مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی با بیان اینکه صدور سند برای اراضی کشاورزی کار فراسازمانی است، گفت: عدم هماهنگی دستگاه های مربوطه با یکدیگر، همکاری نکردن برخی مالکان به دلیل مشکلات حقوقی و برخی قوانین دست و پاگیر موانعی بر سر راه صدور سند اراضی کشاورزی به حساب می آیند.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که چه مدت طول خواهد کشید تا همه اراضی کشاورزی سند دار شوند؟ گفت: می توانیم در بحث تهیه نقشه و لایه اطلاعات کاداستر سرعت بالایی داشته باشیم و دقیقا مشخص کنیم که هر قطعه زمین با چه مساحتی برای چه کسی است اما بررسی حقوقی و به سند مالکیت ختم شدن آن چالش بزرگی است که باعث افزایش مدت زمان صدور سند برای این اراضی می شود.

وی ادامه داد: برای دستیابی به نقشه ها و پایگاه اطلاعاتی کاداستر همه اراضی کشاورزی بازه زمانی 4 ساله و برای صدور سند همه اراضی کشاورزی بازه زمانی 10 ساله را پیش بینی می کنیم.

مدیرکل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی با بیان اینکه برای دستیابی به این مهم موانعی وجود دارد، گفت: یکی از مهمترین موانع در اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای اراضی کشاورزی اقدامی فرا دستگاهی است/ نیازمند سامانه یکپارچه هستیم

صدور سند برای اراضی کشاورزی اقدامی فرا دستگاهی است/ نیازمند سامانه یکپارچه هستیم