مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-20سياسي

پرداختی از محل ارزش افزوده فروش حامل های انرژی به شهرداری نداشتیم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: پرداختی از محل ارزش افزوده فروش حامل های انرژی به شهرداری همدان نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاوسی امید ظهر امروز در نطق پیش از دستور صحن شورا با بیان اینکه درخواست تعیین تکلیف سریع تر طرح جامع ترافیک را از استاندار داریم اظهار کرد: از دو سال پیش، بارها به شهرداری در خصوص اصلاح فرآیند انعقاد قراردادها تذکر دادیم اما اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل عدم اصلاح فرآیندها، بخشی از فعالان حوزه ساخت و ساز و مسکن از همدان رفته اند افزود: قرار بر ایجاد یک میز جدا برای رسیدگی به موضوعات این فعالان به منظور تسریع امور آنها در شهرداری تشکیل شود که این مهم نیز انجام نشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی بودجه 1402 را به گونه ای تدوین کرده که دارای خلا بوده و با در نظر گرفتن این امر باید بودجه 1402 به منظور جلوگیری از هر گونه برداشت و اجرای درست آن، شفاف و فاقد خلا باشد.

  وی با اشاره به بند سوم، تبصره 14 قانون بودجه 1402 خاطرنشان کرد: بر اساس این قانون عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی، پس از وصول ظرف مدت یک ماه به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی از محل ارزش افزوده فروش حامل های انرژی به شهرداری نداشتیم

پرداختی از محل ارزش افزوده فروش حامل های انرژی به شهرداری نداشتیم