مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-06اجتماعي

وضعیت هوای اهواز بدون حتی یک روز هوای پاک


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به وضعیت آلودگی هوای استان، گفت: هر چند امسال تعداد روزهای با شرایط هوای خطرناک کم بوده اند اما تنها برخی شهرهای خوزستان در روزهای انگشت شماری در شرایط پاک بوده اند و اهواز اصلا هوای پاک نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فرهاد قلی نژاد در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان که دیروز (14 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که در کارگروه کاهش آلودگی هوای خوزستان در دست انجام است، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان های درگیر و بحرانی در زمینه آلودگی هوا است و بیشتر روزهای سال، در شرایط ناسالم یا ناسالم برای گروه های حساس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هر چند امسال تعداد روزهای با شرایط هوای خطرناک کم بوده اند اما تنها برخی شهرهای خوزستان در روزهای انگشت شماری در شرایط پاک بوده اند و اهواز اصلا هوای پاک نداشته است.

قلی نژاد در خصوص منابع آلودگی هوا گفت: صنایع نیشکر، آتش سوزی بخش عراقی هورالعظیم، آتش زدن کاه و کلش مزارع کشاورزی، آتش سوزی مزارع برنج کاری، منابع متحرک یعنی خودروها و عدم توزیع سوخت استاندارد (سوخت یورو 4) عواملی هستند که موجب شده اند در شرایط سکون هوا و اینورژن، شاهد افزایش شاخص آلایندگی در خوزستان به ویژه در اهواز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هوای اهواز بدون حتی یک روز هوای پاک

وضعیت هوای اهواز بدون حتی یک روز هوای پاک